В панель управління вбудована система звернення до служби поддержкі. Натисненням на посилання
"Message System" нагорі сторінки Ви потрапляєте меню системи повідомлень.
Наступну посилання, яке необхідно натиснути "N messages waiting" оскільки перебувають там
повідомлення можуть містити важливі відомості, які необхідно прочитати якомога швидше.
Система
повідомлень містить наступні компоненти: система служби підтримки та персональну систему повідомлень.
Якщо Вам необхідна консультація, то натискайте на посилання
"Create a Ticket" . Служба підтримки Вашого хостинг провайдера
відповість на це повідомлення й Ви можете прочитати відповідь натиснувши на ім'я Вашого запиту.
Персональні повідомлення можуть міститися в цій же таблиці.
Персональні повідомлення відрізняються від повідомлень служби підтримки і можуть містити
інформація про заплановані роботи хостинг провайдера, на протязі яких можлива
недоступність Вашого сервера або будуть проводиться роботи з розширення /зміни складу обладнання.
Також Ви можете зустріти попередження про наближення до обмежень на Вашому рахунку.
Для читання персональних повідомлення натисніть на його назві.
Створення
запиту (тікета)
1.
Натисніть на посилання "Create a Ticket".
2.
Виберіть пріоритет повідомлення:
Low:
не вимагає негайного рішення.
Medium:
вимагає негайного рішення.
High:
необхідно вирішити якомога швидше.
3.
У темі повідомлення опишіть проблему
короткою фразою.
4.
Опишіть проблему якомога докладніше.
5.
Натисніть "Save."
Служба підтримки відповість на Ваш запит і самостійно закриє талон повідомлень в тому випадку,
коли проблема буде вирішена. Немає необхідності створювати новий талон з вже існуючої проблеми.
Якщо Ви очікуєте якогось рішення і не бачите його в списку, натисніть на посилання "View Closed Tickets".
Якщо Ви бачите невирішену проблему в закритому талоні, то необхідно написати запит в цей талон повідомлень.
Увага:Ваш хостинг провайдер може заборонити Вам можливість створювати талони повідомлень.
Це відбувається в тому випадку, якщо він не використовує цю вбудовану систему служби подедржкі.
Якщо Ви не можете створити талон до служби підтримки, відвідайте сайт Вашого хостинг провайдера,
щоб дізнатися яким чином працює у нього служба сервісу.
Зміна Вашого пароля
Для зміни пароля доступу до панелі керування натисніть кнопку
що знаходиться у правому верхньому кутку сторінки.
Система запитає у Вас поточний пароль і необхідно двічі заповнити новий пароль.
Натисніть на кнопку "Submit" для підтвердження та збереження нового пароля.
Система може відхилити збереження нового пароля, якщо він
занадто короткий або містить невідповідні символи.
Увага
: Дана операція змінить тільки пароль доступу до панелі керування.
Інформація про користувачів електронної пошти, базах даних, FTP акаунтів і так далі залишиться без змін.
Ті хто шукає:
який найкращий дешевий хостинг сайтів з php і mysql,
перенесення хостингу wordpress, joomla,
україна хостинг mysql php,
інтернет провайдер з панеллю - завантажити,
найдешевший сайт,
рейтинг та реєстрація доменів,
доменне ім'я купити,
купити доменне ім'я com ua або зареєструвати
як перенести сайт на хостинг,
розміщення сайтів,
платний недорогий віртуальний хостинг,
ftp dns послуги веб хостингу,
перенесення сайту на інший хостинг, wordpress, joomla,
який вибрати хостинг html,
налаштування хостингу баз даних,
створення сайту без реклами,
який краще новий віддалений http поштова web хостинг пошти,
Joomla перенесення з денвера на хостинг папок,
... знаходить нас!